Melodifestivalen ikväll Deltävling 1

Vad tycker ni känns det som ett bra startskott med artister? , själv tycker jag det känns lite lame , nästa vecka är Ulrik Munther med , love ♥...

Deltävling 1 i Växjö den 4 februari 
1. Sean Banan – "Sean Den Förste Banan"  (Alla småbarn & rumpälskarnas favorit? ;) )

2. Abalone Dots – "På väg"   (Okänd grupp... )

3. The Moniker – "I Want To Be Chris Isaak ..." ( I just saying Oh My God )

4. Afro-Dite – "The Boy Can Dance" ( Va inte dom med & tävla för 100 år sen typ , sverige behöver lite mer nytt i think! )

5. Dead by April – "Mystery"  ( dead by april ♥ , äntligen inte bara schlager i denna musiktävling! )

6. Marie Serneholt – "Salt And Pepper" (Klassiskt melodifestival nummer eller? )

7. Thorsten Flinck & Rev... – "Jag reser mig igen"  ( Går dom här vidare dör jag.. )

8. Loreen – "Euphoria" (Åh underbara loreen , visste ni att hon kunde meditera i flera dagar i streck? )



Kommentarer
simone

nice<3

2012-02-04 @ 15:20:00
URL: http://simoneeeebackman.blogg.se/
Thessan

Dead by april är ett band jag lyssnar på i vanliga fall, men det kändes lite märkligt att de stod där och vrålade. Jag kunde inte sluta tänka på min mormor (och alla andra gamla som tittar på programmet). Deras låt var himla bra... men jag tror den hade blivit mer omtyckt om de bara släppt den på spotify direkt.. ;P

2012-02-07 @ 18:16:38
URL: http://www.feeka.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0